شبدر

شبدر

شبدر

شبدر

آرامش در حضور دیگران

وقتی مشت مادرم بخاطر سرو سرش با دوست پسر فشنش پیش پدرم باز شد پدرم به رویش نیاورد چون قبل ترش مشت پدرم بخاطر رابطه اش با بیوه زن همسایه پیش مادرم باز شده بودو او به رویش نیاورده بود.

چند روز پیش بیوه زن همسایه را بادوست پسر فشن مادرم غافلگیر کردم و مشتشان پیش من باز شد. من هم به روی خودم نیاوردم.
http://righthook.blogfa.com/

فیلم «مجموعه دروغ ها» با بازی گلشیفته فراهانی، لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو

باسلام
روز جمعه 10 اکتبر 2008 برابر با 19 مهرماه سال 1387 نمایش فیلمی در سینماهای امریکا و انگلستان آغاز می شود که به واسطه یک ویژگی مهم برای ایرانیان جذاب و مهم است. «مجموعه دروغ ها» جدیدترین فیلم کارگردان کهنه کار سینمای امریکا ریدلی اسکات در این روز به پرده سینماها می رود که نام یک بازیگر شناخته شده سینمای ایران در میان اسامی دست اندرکاران آن به چشم می خورد؛ گلشیفته فراهانی.
پس از آنکه سایت سینمایی معتبر imdb حدود 10 روز پیش نام گلشیفته فراهانی را به جمع بازیگران این فیلم اضافه کرد، کمپانی برادران وارنر هم چهارشنبه شب در تریلر جدیدی که از فیلم منتشر کرد (در اینجا می توانید ببینید) تصاویری از بازی فراهانی را قرار داد تا سرانجام شایعه یی که یک سال است در محافل سینمایی و رسانه یی به گوش می رسد، تایید شود. سایت imdb هنوز توضیحی درباره نقش فراهانی و نام شخصیتی که او آن را ایفا می کند ارائه نداده است اما تا پیش از این از درج نام این بازیگر در لیست دست اندرکاران فیلم «مجموعه دروغ ها» با نام اصلی Body of lies خودداری می کرد.

فیلم بر مبنای کتابی به همین نام نوشته دیوید ایگناتیوس یادداشت نویس معروف روزنامه واشنگتن پست ساخته شده است. این کتاب آوریل سال 2007 به بازار آمد و بلافاصله حقوق سینمایی آن توسط کمپانی معروف برادران وارنر خریداری شد. رمان «مجموعه دروغ ها» مضمونی در ارتباط با مبارزه با تروریسم دارد و داستان یک مامور سیا به نام راجر فریس است که برای پیدا کردن یک تروریست مهم از سران القاعده به نام «سلیمان» به اردن می رود. کتاب تا حدودی به نقد سیاست های مداخله گرایانه آمریکا می پردازد و در مجموع اثر منتقدانه یی محسوب می شود. در برگردان سینمایی این رمان تغییراتی ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آنها اضافه شدن شخصیتی به نام «عایشه» است که در داستان اصلی با نام «آلیس» وجود داشت. شخصیتی که قهرمان داستان در جریان پیدا کردن سلیمان دلباخته اش می شود. ویلیام موناهان فیلمنامه نویس اسکاربرده به خاطر فیلم معروف «مردگان» مارتین اسکورسیزی که کار بازنویسی و اقتباس از داستان اصلی را برعهده داشته، شخصیت عایشه را در قالب یک پرستار تصویر کرده که البته هنوز جزئیات کامل آن مشخص نیست. گلشیفته فراهانی ایفاگر این نقش است در حالی که نقش نخست فیلم را لئوناردو دی کاپریو بازی می کند و راسل کرو هم بازیگر نقش مهم دیگری در فیلم است. فیلمبرداری فیلم سال گذشته آغاز شد و بخش های مربوط به اردن در شهر رباط مراکش فیلمبرداری شده است. گفته می شود بعد از انتخاب گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم سازندگان آن تغییراتی در فیلمنامه اولیه انجام داده اند تا حضور فراهانی در فیلم با موازین خاص حقوقی و قانونی کشور در تضاد نباشد. ریدلی اسکات کارگردان کهنه کار انگلیسی در فیلم هایش همواره تلاش داشته نگاهی چندجانبه به مضامین داشته باشد و گواه آن فیلم معروف «ملکوت آسمان» است که در آن تصویری واقع گرایانه از مسلمانان ارائه و به طور ضمنی از صلاح الدین ایوبی ستایش می شود. حضور بازیگران ایرانی در فیلم های هالیوودی سابقه طولانی دارد اما در چند سال اخیر تعدادی از بازیگران فعال فعلی سینمای ایران امکان حضور در چند فیلم مهم هالیوود را یافته اند که مهم ترین آنها همایون ارشادی است که سال گذشته فیلم «بادبادک باز» با بازی او در سینماهای جهان اکران شد. او هم اینک مشغول بازی در فیلم جدید الخاندرو آمه نابار با نام «آگورا» است. با این همه حضور فراهانی در فیلم جدید ریدلی اسکات که بسیاری از اکنون آن را از شانس های مسلم اسکار 2009 می دانند سرفصل جدیدی در حضور بازیگران سینمای ایران در عرصه های بین المللی خواهد گشود.
اعتماد و گروه مبین

دوماد شدم

 سلام .  عرض بشه خدمت دوستان مهربون که بالاخره ما نیز به ضمره (زمره-ذمره ..؟؟؟) خروس ها و یا مرغ ها پیوستیم و ما نیز بلی
مراسمم خوب بود .. فقط مهربونی و خوشحالی موج میزد .. هیچ وقت خانومم رو انقدر خوشحال ندیده بودم .. سر دلم موند این دیالوگ امین حیایی تو فیلم نقاب رو بگم که نشد ...
- دختره بعد که مراسم تموم میشه میزنه زیر گریه .. بعد امین حیایی بهش میگه چی شدی؟نکنه پشیمون شدی؟

خانوم ما فقط می خندید .. نه گریه شوقی .. نه چیزی

فواید جالب ازدواج کردن

محققان پس از سالها تلاش به نتایجی رسیده اند که سالها پیش خداوند خصوصا در قران به آن اشاره کرده است. موفقیت در ازدواج تنها در تامین مادیات خلاصه نمی شود بلکه باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. تحقیقات گویای این مطلب هستند که تمام افراد خانواده در یک زندگی مشترک سالم سعادتمند و کامل از مزایای آن بهره مند خواهند شد همه ما می دانیم که خداوند به مزایای زندگی مشترک آگاه است و به همین دلیل بوده که زن ها و مرد ها را تشویق به ازدواج کرده و نتیجه این تحقیقات چیزی جز سخنان خداوند نیست.

مزایای ازدواج برای کودکان و نوجوانان.
تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که در آغوش گرم خانواده بزرگ می شوند برتی بیشتر نسبت به سایرین دارند. از آن جمله می توان موارد زیر اشاره کرد.
- احتمال ورود آنها به مدارج بالاتر علمی بیشتر است.
- از نظر آکادمیک بچه های موفق تری هستند.
- از نظر جسمی سالم تر هستند.
- از نظر عاطفی سالم تر هستند
- احتمال خودکشی در آنها کمتر است
- ناآرامی های کمتری را در مدرسه از خود نشان می دهند.
- احتمال کمتری وجود دارد که قربانی سو استفاده جنسی شوند
- کمتر از الکل و مواد مخدر استفاده می کنند
- کمتر مرتکب جنایت می شوند
- ارتباط بهتری با پدر و مادر خود دارند
- وقتی ازدواج کردند. احتمال طلاق کمتر است
- در ففر بزرگ نمی شوند

مزایای ازدواج سالم برای خانم ها
تحقیقات نشان می دهد که خانم هایی که در یک ازدواج سالم هستند نسبت به خانم هایی که از ازدواج نا موفق هستند نسبت به خانم هایی که در ازدواج ناموفق هستند مزایای بیشتری دارند از جمله:
- از ارتباط خود راضی هستند
- از نظر احساسی سالم تر هستند
- از نظر مالی غنی تر هستند
- کمتر قربانی خشونت سو استفاده های جنسی و یا سایر جرم ها می شوند
- تلاش کمتری برای خودکشی انجام می دهند.
- از الکل و مواد مخدر استفاده نمی کنند
- زیر خط فقر به سر نمی برند
- با فرزندان خود ارتباط بهتری برقرار می کنند
- از نظر جسمانی سالم تر هستند

مزایای ازدواج سالم برای مردها

تحقیقات مزایای بسیار زیادی را در مورد مردانی که در یک ازدواج سالم هستند نسبت به سایر آقایان پیدا کرده است به نمونه زیر توجه کنید
- عمر طولانی سلامت جسمانی تامین مالی اشتغال بلند مدت
- دستمزد بالا ریسک کمتر در روی آوردن به مواد مخدر مشروبات الکلی داشتن ارتباط بهتر با فرزندان احتمال کمتر به ارتکاب به جرم و جنایت. احتمال کمتر در خودکشی

مزایای ازدواج سالام برای اجتماع
زمانی که در جامعه درصد افرادی که در یک ازدواج سالم هستند بیشتر شود مزایای بی شماری به همراه آنها با اجتماع وارد می شود .
-داشتن شهروندان سالم از نظر فیزیکی
دارا بودن شهروندان سالم از نظر احساسی
بالا رفتن درصد افراد تحصیلکرده
کاهش خشونت های خانوادگی
کاهش امار جرم و جنایت
کاهش میان ارتکاب به جرم در نوجوانان و حوانان
کاهش میزان مهاجرت
افزایش ارزش دارایی های افراد
کاهش نیاز به خدمت مشاوره خانوادگی
http://www.loo3.com/pages/favayed%20ezdevaj.php

تاریخ عشق

عاشقی تاریخ نداره

رضایت ام از زندگی

امروز دوستم مهدی ازم پرسید : فکر می کنی به اونچه می خواستی رسیدی ؟

منم فکر کردم . در عرض ۵ ثانیه اینا اومد تو فکرم.

منهای اون تریلی کنترلی که آرزوی بچه گیم بود

منهای خط اینترنت پرسرعت توی یه مزرعه سبز که روبروش هم ساحل داره

منهای لب تاپ سونی فول کش خوف که به اون اینترنت اه وصله

به علاوه همسر مهربان و صبوری که خدا بهم داده

آره .. با افتخار میگم ... نه ...... داد می زنم که آره من رسیدم

آره؟

این زنها نیستن که عجیبن

بلکه ما مردها فکر می کنیم اونا عجیبن؟

اسرائیل کوفتی

علی کفاشیان، دبیر کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد محمد علیرضایی شناگر ایران در مسابقه مقدماتی 100 متر قورباغه شرکت خواهد کرد. این خبر پس از آن اعلام شده است که با اعلام قرعه شناگران در رشته 100 متر قورباغه، محمد علیرضایی باید در ساعت 20:32 (به وقت پکن) روز شنبه 9 اوت (19 مرداد) در گروه چهارم مقدماتی این رشته در رقابتی که در آن تام بیری، شناگر اسرائیلی نیز حضور دارد، شرکت کند. علی کفاشیان در گفتگو با بخش فارسی سرویس جهانی بی بی سی اعلام کرد: ""در این باره مشکلی وجود ندارد، چرا که هر یک از این شناگران در خط جداگانه شنا می کنند و به صورت رو در رو مقابل یکدیگر قرار نمی گیرند." این موضوع در شرایطی رخ داد که کمتر از یک ماه قبل، محمد بیداریان، دیگر شناگر ایرانی که در کرواسی در تلاش بود رکورد ورود به رقابتهای شنای 50 متر آزاد المپیک را کسب کند، دو بار از شرکت در رقابتی که یک ورزشکار اسرائیلی در آن شرکت داشت خود داری کرد. http://taktir.blogsky.com/

المپیک

همین الان داره افتتاحیه المپیک پکن رو نشون میده ! زبونشون رو که نمیفهمم ! اهنگ هاشون رو دوست ندارم و رقصهاشون هم کلافه ام میکنه ! این اصرار بیش از حد چینی ها برای نشون دادن سنت و ایین و تاریخشون تو هر برنامه ای که توش کوچکترین دخلی دارند در نوع خودش جالبه ! به قسمت معرفی کشورهای شرکت کننده که رسید برنامه ایران قطع شد و رفت رو خیابانی . حالا چرا ؟ چون یه خانوم یه پیرهن تنش بود که تا رو گردنش پوشیده بود و فقط پیراهنش حلقه استین بود . من خیلی دلم میخواد یکی به این سوالم جواب بده که چرا مرد های همه کشورهای جهان ! حتی عربها که ما پیرو دینشون هستیم ! میتونن این بازوهای لخت رو ببین ولی مردهای ایرانی نباید ببینن ؟ خدایا یعنی من اون دنیا تو بهشتت هم فقط باید مردهای ایرانی رو ببینم ؟ خدایا تو که میدونی اون قیافه ای که من خوشم میاد ازش خیلی شبیه ایرانی ها نیس !! چرا با روح و روان من بازی میکنی خدا جان !!! میدونی چیه ؟ میگن زنها حسود هستند ! من تا حدی قبول دارم ولی میدونم این حسادت که جزو ذات زن و البته مرد هست چیز عجیبی نیست . اصولا داشتن اخلاق بد در رفتار و ذاتت خیلی بد نیست مگر اینکه خارج از کنترل و تحمل دیگران بشه . حسادت در مردها هم هست ولی اسمش رو عوض کردن گذاشتن غیرت یه عده هم هستن که انقدر مرد هستن که بگن حسودی میکنیم ! دامنه حسادت در زنها گسترده تره ! حسادت به خرید وسیله ای در زندگی شخص دیگه ، حسادت به ابراز علاقه دیگران ، حسادت به قیافه به تحصیلات و .... میدونید این حسادت که گفتم جزو ذات هست در بچه های دو تا هفت ساله خیلی مشهود هست و وقتی شما همچین حسادتی رو بعضا با توضیح و تفسیر درشخص بالغی میبینید ! نمیتونید بگید که این نوع حسادنت پیشرفته هستش! بلکه این همون حسادت دوران دو تا هفت سالگی هست که هنوز به قوت خودش باقی هست ! بچه سه ساله یه جورایی همه چیز رو برای خودش میخواد کافیه فقط یه بچه کوچیک داشته باشید تا به صدق این کلام پی ببرید ! وقتی زن سی ساله میاد غر میزنه که جاریم فلان چیز رو داره و من ندارم ! دقیقا همون دختر بچه دو سه ساله رو میبینید که به خاطر اینکه براش فلان عروسک رو نخریدن داره بهانه گیری میکنه . مردی که به زنش اصرار میکنه که خودت رو بپوشون برای خاطر خودش هست ٬اون مرد نمیخواد کسی به چیزی که تعلق به اون داره نگاه بکنه !! و اسم دین و ایمان رو میبنده به ناف عملش ! در صورتی که زن هم شعور داره و عقلش میرسه که چکار بکنه ! حسادت چیز خوبی نیست و بهتره که کنترل بشه . در هر نوعش ! فقط حسادتی خوبه که باعث پیشرفتتون بشه و شرایطش رو هم داشته باشید ! که اون حس رقابت رو در شما ایجاد کنه وگرنه که همون اخلاقهای بچگانه اس که نتونستید با گذر زمان بهش کنترلی پیدا کنید ! من نمیدونم چند تا وبلاگ دیگه باید بخونم که کسانی که بینیشون رو عمل نکردن کسانی که بینیشون رو عمل کردن رو مسخره میکنن !!! امور شخصی ادمها به خودشون ربط داره ! درک این مسئله خیلی سخت نیست برای خندیدن و نوشتن مطلبی لطفا دست به هر حربه ای نزنید !!!

مهریه

دوشیزه مکرمه

خانم ............

آیا حاضرید با مهریه معلوم

 

- 1387 سکه تمام بهار آزادی به نیت سال نوآوری و شکوفایی

-14 شمش طلا به نیت 14 معصوم

-۵ بار سفر مبارک حج به نیت پنج تن

-۱۲۴۰۰۰ شاخه نبات به نیت ۱۲۴۰۰۰ پیغمبر

-...............

-...............

به عقد دایم آقای .............. درآورم ؟

عروس :

 

 

(ای بابا ، کجای کاری ؟ تازه عروس رفته گل بچینه)

ازون حرفای سپیده

او  گفت ؛
اگه  کسی  پیدا  شد  که  تونست  با  یخ ؛ روی  خورشید   بنویسه  ؛
   دوست  دارم
بدون  که  از  من  بیشتر  دوست  داره.......

عشق

مردی  که  نیروی  عشق  را  سرسری  گرفته  بود  روزی  بهنگام  عبور  از  کوچه  باریکی ؛ گرفتار  عشق  شد........
عشق ؟
---- یک  جفت  چشم  خوش نگاه  ؟
---- نه...
----غلبه  احساسات  رقیق ؟
---- نه...
---- موقعیت  کوچه ؟
---- نه...
.........
مرد  با  زن   سالها  زندگی  کرد  و  ظاهری  آرام  داشت  اما  هروقت  از آن  کوچه  می گذشت ؛ دلش  می خواست  همان روز ؛ همان  ساعت ؛ همان  عشق  اما  نه  همان  زن  باشد........

نگاه همه مان اینجوری شه بهتره

با  آن  نگاه  روشن  مواج
دریا  اگر  سلام  نگوید
   نماندنی  است.....
در  ذهن  هر  کلام  
     اگر  رد پای  عشق
                راهی  نبرده   است
    کلامی  نخواندنی  است..........

مامانم اینا

خانم حمیدی برای دیدن پسرش مسعود ، به محل تحصیل او یعنی لندن آمده بود. او در آنجا متوجه شد که پسرش با یک هم اتاقی دختر بنام Vikki زندگی میکند. کاری از دست خانم حمیدی بر نمی آمد و از طرفی هم اتاقی مسعود هم خیلی خوشگل بود.

او به رابطه میان آن دو ظنین شده بود و این موضوع باعث کنجکاوی بیشتر او می شد. مسعود که فکر مادرش را خوانده بود گفت : " من میدانم که شما چه فکری می کنید ، اما من به شما اطمینان می دهم که من و Vikki فقط هم اتاقی هستیم . "
حدود یک هفته بعد
، Vikki پیش مسعود آمد و گفت : " از وقتی که مادرت از اینجا رفته ، قندان نقره ای من گم شده ، تو فکر نمی کنی که او قندان را برداشته باشد ؟ " "خب، من شک دارم ، اما برای اطمینان به او ایمیل خواهم زد."
او در ایمیل خود نوشت
: مادر عزیزم، من نمی گم که شما قندان را از خانه من برداشتید، و در ضمن نمی گم که شما آن را برنداشتید . اما در هر صورت واقعیت این است که قندان از وقتی که شما به تهران برگشتید گم شده . " با عشق، مسعود
روز بعد ، مسعود یک ایمیل به این مضمون از مادرش دریافت نمود
: پسر عزیزم، من نمی گم تو با Vikki رابطه داری ! ، و در ضمن نمی گم که تو باهاش رابطه نداری . اما در هر صورت واقعیت این است که اگر او در تختخواب خودش می خوابید ، حتما تا الان قندان را پیدا کرده بود. با عشق ، مامان
http://inbox.blogsky.com/

سلام من

         سلام       

   سلام یعنی آغاز یک راه

                              شروع یک رویا

                                            وهمه چیز از همین جا سر می گیرد

عشق

        زندگی 

                 نور

                       حیات

                              وحتی خدا